3/7?

Idag har jag inte gjort nåt särskilt, suttit vid datorn nästan hela dagen. Det är ju varmt ute, men här hos farmor och farfar är det mulet och lite regnigt. Jaja, kan ju inte vara 30 grader hela tiden... Imorgon åker jag hem, ska försöka visa lite bilder då eftersom jag har kamerasladden hemma har jag inte kunnat. Idag är det väl lördag, och på nästa lördag åker jag till Ösel (en ö som tillhör Estland) med familj och vänner. Ska bli riktigt kul, ska försöka ta massor med bilder, men måste bara tömma kameran först eftersom den hela tiden säger när man ska ta ett kort "card full"... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men kommer i vilket fall som helst göra nåt med datorn eftersom herman  hämtade en äggklocka  och sa att jag fick en timme och ha datorn sen skulle han ha den. Jag har 28 min kvar...

Kramz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0