Äntligen hemma!

Ja, det är sant, jag är hemma nu! Kom hem vid 20.30 och har bara ätit och packat upp alla mina saker ur väskorna. Nån som vill göra nåt i veckan? Ska bara vara hemma tror jag, men åker ju till estland på söndag(inte på lördag som jag skrev förut). Idag var jag ju först hos farmor och farfar men sen innan vi skulle åka hem åkte vi ut till stugan där mormor, morfar och saga var och badade, fikade och spelade pingis på morfars nya pingisbord. Sen åkte vi hem till stockholm! Skönt att vara hemma, men hade helst velat ha med mig marsvinen som är kvar hoss farmor och farfar eftersom dom ska vara där nästa vecka när vi är i estland. Skulle ju visa alla bilderna idag men det blir imorgon eftersom herman har tagit datorn med kamerasladden... Menmen, ni får se imorgon...

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0