Bilderna...

Ja, här kommer dom:

Utsikt från vår sommarstuga på kvällen

Herman övar skateboard...

...

Ja, jag hade lite tråkigt... (bilden är tagen hos farmor och farfar)

Kvällsutsikt från sommarstuga...

Ni ser en liten bit av "badhuset" (där alla flytvästar, badkläder, handdukar m.m finns)

Två av våra sommarstugor...(ser ni Herman?)

Så sööt! (har väldigt många bilder på min lilla kusin så kommer inte visa alla)

                                                                  ♥♥♥

Alltså den här bilden tog jag för väldigt länge sen när jag inte kunde sova...

Jag:)

Det här är vad min  kusin och Herman gör på sommarlovet...(ni ser väl 
ändå att det är fint väder ute om ni kollar genom fönstret )

Gissa vad hon har i munnen?

Saga

Saga skulle ta kort på mig men hon tyckte inte jag såg tillräckligt glad ut ,så...
...hon fick ett liite överdrivet kort istället...

Herman och Felix

Tihi

Tihi

Midsommar!

Midsommar!

Midsommar!

Ouuuu...

Vi var och tittade på Ronja Rövardotter...;)

Herman, Felix och Felix kompis...

Mums...

Saga fick rida efter vi sett Ronja(morfar trodde det hette Sonja Rövardotter XD)

Okej, det är kanske lite otydligt, men ser ni hur Polly ligger?Hon vilar med huver mot kanten, så gullig!

Herman, Zinna och Milla!


Ja, det var några av mina bilder, varsågoda!
Idag har jag varit på nåt som heter Torekällbergets museum eller nåt det var typ
som skansen men inte lika mycke djur och mamma skulle vara med och inviga en träd-
gård där.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0