Marsvinen rymde!

Måste bara berätta vad som hände igår! Marsvinen rymde! Jag tänker inte berätta alla detaljer för dom är väldigt många och så men jag ska berätta hur dom kunde rymma. Jag och Herman är hos farmor  och farfar nu, och vi har marsvinen i en utomhusbur+hage. Men så hade vi ställt den så att en del av hagen liksom stog pyttelite över rabatten och då blev det ett pyttelitet hål som dom tydligen kunde trycka sig igenom! Det var så det gick till, men kan berätta att dom nu dagen efter att det hände finns i sin bur på ett annat ställe i trädgården, men orkar inte berätta hur vi hittade dom. Fast juste kan väl berätta attt det var farmors och farfars hund Milla som hittade dom...♥ Vet inte vad jag skulle gjort om inte Milla varit där så vi inte kunde hitta dom...    

Idag och igår har jag varit på stranden, gud alltså 30 grader!!! Juste åker hem på söndag tror jag och då ska jag försöka hinna visa några bilder...

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0