Onsdag

Idag har jag och Fidde suttit och spelat sims typ hela dan, men vi gick faktiskt och köpte glass. Lite synd eftersom det har varit SOL! Man kan ju hoppas att det ska vara  lika skönt på fredag, men det skulle väl bli regn? Synd eftersom att jag hade tänkt ha min klänning från skolavslutningen och det blir kanske lite kallt? Men jaja. Imorgon kväll/eftermiddag åker ju vi till kristinehamn så på dagen imorgon kommer väl herman leka med nån kompis medans jag typ packar hela dagen... Haha!  Juste, skulle ju visa bilder på vad jag köpte igår, här kommer det, det är bara två saker menmen:


Svart ballongkjol från topshop, blev jättenöjd med den:)


Blå-Vit-randig tunika från Cubus



Aja hoppas mina kläder från hm kommer snart

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0