♥S O M M A R L O V♥

Idag var det äntligen S K O L A V S L U T N I N G!!! Började dagen halv 9 med fika och terminsintyg i klassrummet. Sen gick vi tillsammans till kyrkan, och då hade det blivit soligt. Sen i kyrkan fick vi lyssna på när 4orna och särskolan sjöng, och sen var det SOMMARLOV! Det är ju tråkigt att inte träffa kompisarna på så länge, (vissa kommer jag ju träffa men förmodligen inte alla), men det ska bli sååå skönt! Vår lärare hade räknat ut att vi ska vara lediga i 73 dar!
Och så lite bilder:

Fel håll...

Hihi!

Min söta lillebror♥

Tycker den här bilden blev jättebra, men... fel håll

Aa, det var lite bilder från min skolavslutning men tänkte lägga ut en bild på
min farmor och farfars söta hund Milla♥


Hon sover♥

Kramizar, och ha bra sommarlov allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0