Söndag

Igår skulle jag, mamma och Herman och några kompisar hem till några andra kompisar men en blev sjuk (hos dom vi skulle till) så då kom dom andra till oss istället. Isolde var oxå med fast det från början inte var meningen att hon skulle vara med ;). Juste jag var i skärholmen med mamma oxå köpte ett par vita skor från vagabond till skolavslutningen och 2 rosetter från hm som man ska ha håret, oxå dom till skolavslutningen (vi förkortar det till SA). Så på SA ska jag ha en ljusroa klänning från gina, vita leggins från lingon o blåbär :), vita skor från vagabond, vita rosetter i håret som jag ska locka och rosa ringar i öronen:). Ni kan själva tänka hur fint det kommer bli:). Ni får självklart se bilder sen:)
Idag var det varm igen!! Eller iallafall varmare:). Idag har jag rensat bland mina kläder och sorterat bort allt som var förlitet, så nu ska jag beställa lite nya kläder:)

Kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0