Tiiisdag

Idag var jag på gröna lund med hela klassen och 5B! Gud va kul!!!!!!!! Det roligaste av allt tyckte jag själv var spökhuset, men jag hann inte åka så mycket.. Åkte inte insane, tycker sånt är läskigt.... Menmen, riktigt kul hade vi iallafall! Skulle velat stanna längre, men tänkte tyvärr inte på det innan... Men tänkte lägga upp lite bilder, här får ni se:

Fidde och Erika vid Petssons hus, men vi gick inte in där...


Mallan på tunnelbanan


Det här armbandet vann jag...på vinst varje gång...


Den här hammaren vann jag...på vinst varje gång...


Kärlekstunneln...♥


Issa och Erika i kärlekstunneln.... liite suddigt


Haha!


Sööt♥ vann även denna på vinst varje gång...


Ser ni Lyddan och Nikki?


Issa och erika i kärlekstunneln...


Vann... (vinst varje gång)



Lite andra bilder....


Lösnaglar från Julia...


Jag köpte en prinsessboll och ville ha snövit ,men gissa vem jag får!
Odjuret!


♥♥♥Jag gjorde chokladdoppade jordgubbar!♥♥♥


Alltså den här bilden tog jag i julas...


Kolla vilken gullig mobilsmycke/brosch


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Mitt skrivbord...

Aja orkar inte lägga ut fler bilder nu

Kramizar

Kommentarer
Postat av: Mallan <3

Haha faan vad kul vi hade i spökhuset hanna !

DEt var bara du och jag som vågade stanna av tjejerna xD



Men gud vilken ful bild på mig x)



Puss & Kram

2009-06-09 @ 21:12:41
URL: http://mallish.blogg.se/
Postat av: Hannizzz

Ja!! (jag tycker inte att bilden blev ful)

2009-06-14 @ 20:02:45
URL: http://superduperzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0