6/4?

Idag har det inte hänt så mycket i skolan. Nån dumming(haha) hade tagit min fina sak som jag hade gjort på träslöjden. Det var en massa små träbitar som jag hade satt ihop och målat lila... Iallafall  efter skolan var jag och Erika på teatern och provade våra dräkter. Vi ska ju vara kaniner och våra dräkter var jätteroliga! Vi ska ha uppspel på onsdag nästa vecka! Hjälp! Och vi ska ju spela upp för klassen så det kommer bli jättepinsamt! Om jag säjer något jättekonstigt kommer säkert alla skratta.... Jaja... Längtar till på måndag! Hoppas "min" klänning finns på gina tricot i skhlm.

Juste! Vet någon hur man ändrar dom här grejserna på sidan, alltså där det ska stå Arkiv? Jasse tror inte att jag kan ändra det men jag ska ta reda på hur man gör!

På fredag åker jag till Kristinehamn för jag ska på fest i karlstad på lördag. Vi ska bo hos farmor och farfar tror jag(annars mormor och morfar) så jag kommer få träffa Milla! Jag kommer hem på söndag så jag missar teatern på söndag:(

Har inget mer att skriva nu, ses?

Kommentarer
Postat av: J A S M I N E ♥

Du går in på kodmallar och sean bläddrar du ner och du kommer se att det står i ordning:

"Kategorier" m.m.

Det kommer stå ARKIVETY lite längre ner och där tar du bara bort y:et.

2009-05-08 @ 17:10:12
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ok, ska kolla det sen..

2009-05-09 @ 16:04:29
URL: http://superduperzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0