Freitag

Idag var jag hemma från skolan eftersom det var "klämdag". Det var väldigt skönt! Idag har jag nästan inte gjort nånting, förutom att vi åkte och bytte pappas randiga kavaj från MQ, det var fel storlek. Pappa köpte även en annan jacka där, en rutig. Jag tänkte nästan köpa en fin liten väska som fanns där men gjorde inte det.
 Idag har jag lärt mig räkna till 10 på tyska, tihi, och lärt mig vad alla veckodagarna heter. Fredag på tyska är alltså Freitag(uttalas frajtak).
Tänkte ju lägga ut bilden på min klänning men Herman har den "stora" datorn och det är bara där det finns en sån sladd man behöver. Den finns inte kvar på ginas hemsida så jag kan inte heller ta den därifrån... 
Det känns väldigt bra att det bara är lördag iorgon, jag har ju redan varit ledig i 2 dagar.
 Är hungrig just nu, vi ska äta kyckling, pommes och pappas hemgjorda beiarnessås(stavas det så?). Mums!
För ett tag sen köpte jag ett par jättesnygga örhängen, men dom va i lite konstiga färger så jag har typ aldrig använt dom. Men nu har ja upptäckt att dom passar jättebra till en kjol jag har. Jag blev jätteglad!

Oj, jag har skrivit ovanligt långt, men nu ska jag inte skriva mer, hej då!

Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0