The ugly truth

Hellu!
Idag efter skolan åkte jag Anna, Jasse, Fidde och Dilsah in till stan och gick och såg "the ugly truth" på sergel. Den var bra men lite snuskig... Och sen efter filmen tänkte vi gå och kolla i lite affärer. IOch sen när vi var inne på gina så är det typ en tjej och en kille som är typ lika gamla som oss som åker bakom oss i rulltrappan. Och sen när vi kommer upp så säger typ fidde; "var det du som puttade mig?" men alla vi bah Nä.. Och sen när vi går inne på gina så märker vi att tjejen och killen bara följer efter oss och vi bah; ?. Och sen fortsätter dom följa efter oss och jag får en skrattattack och så sprionger vi ut. Och dom följer fortfaranda efter. Så vi typ sprang iväg men dom kom efter så vi typ stanna och dom bah typ hej hej! och vi bah heej! emn sen typ följe dom efter oss ett tag till men sen försvann dom. Och sen när fidde typ hade gått hem så gick vi till butteriks och kollade lite och sen efter en stund så kom dom dit och killen sa typ siri! det är våra kompisar! och vi bah heej! Och sen sa han vilken klass går ni i, och då sa jag "i åttan", på skämt och sen gick vi. Men då sa dilsah att han hade sett jätteförvånad när jag hade sagt "i åttan"  och att han typ hade trott det. Vi väntade lite på att dom skulle komma ut från butteriks men dom kom typ aldrig så då åkte vi hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0